Відкрите заняття з ансамблю і виконавської майстерності

Гоч Тетяна Сергіївна провела відкрите заняття з ансамблю і виконавської майстерності для здобувачів освіти відділення народної хореографії застосувавши прийом вивчення обертасу шляхом інтеграції обертального поштовху.

Метою заняття стала систематизація, поглиблення та  вдосконалення навичок виконання обертасів зокрема через інтеграцію обертального поштовху як ключового елемента для стійкості, швидкості та контролю.

Під час заняття було використано метод, що полягає у послідовному застосуванні трьох етапів: відчуття, візуалізація, взаємодія – із залученням сучасних засобів. 

1. Відчуття.

- Використання метафори «Спіралі»: для пояснення, як сила від підлоги через стопу (поштовх) підіймається вгору, «закручуючи» торс і руки. Це допомагає уникнути «розхитування» та забезпечує єдність руху.

- Використання сенсорних засобів (вправи з гумовою стрічкою опору): використано гумові стрічки, щоб обмотати ними стегна або гомілки. Що змусило танцівників свідомо протидіяти опору і активувати зовнішні обертачі стегна, забезпечуючи сильніше, більш контрольоване plie та relevé; вправи на виконання обертального поштовху, тримаючи в руках гумову стрічку опору, що допомогло відчути опір та необхідність активного «збирання» рук і корпусу одночасно з поштовхом, збільшуючи загальний імпульс.

2. Візуалізація (технологічний зворотний зв'язок).

- Відео-аналіз у реальному часі (Mirroring App): використано смартфон із програмою, яка дозволяє знімати рух і одразу ж виводити його на екран ноутбуку.

- Стоп-кадр «поштовху»: уповільнене відтворення, для аналізу моменту відриву ноги від підлоги (чи є ідеальна вертикаль, чи «завалена» вісь, чи достатньо високе releve).

- Порівняння «до» і «після»: здобувачами освіти записано відео до застосування інноваційного методу і після, щоб візуально підтвердити прогрес.

- Візуалізація «лінії поштовху»: використано лазерну указку на підлозі/стіні, щоб показати точну траєкторію поштовху (який має бути вертикальним або чітко спрямованим). Це допомагає виправити поширену помилку – поштовх «назад» або «вперед», а не чітко «вгору».

3. Взаємодія (компетентнісний підхід).

- «Естафета обертань»: під час якої студенти по черзі виконували обертання після поштовху. Акцент на якості поштовху (а не кількість обертів), що підвищує концентрацію на якості підготовки.

- Варіація: «Марафон вісі» – хто найдовше протримає вісь (на releve) після поштовху, не хитаючись.

- Коучинг: здобувачі освіти об’єднались в пари, зняли на відео обертальний поштовх свого партнера. Давши при цьому йому одну конкретну пораду (наприклад: «Сильніше підтягнути під час поштовху, «Глибше пліє», «Швидше зафіксувати голову»). Це розвиває аналітичні здібності та відчуття «ідеальної» форми.

Інноваційний метод викладання обертального поштовху – це перехід від простого копіювання до усвідомленого керування власним тілом. Успіх обертання починається з якісного поштовху, який є результатом сильного, центрованого plié та швидкого, спрямованого relevé.

Поширити: F P X In

Освітній простір

Перейти до Ґуґл-класу

Перед використанням сервісів Ґуґл упевніться, що ви увійшли в обліковий запис коледжу (...@lfvkm.ukr.education)!

Довідка про навчання

Замовити довідку

Студенти КЗ «ЛФВКМ» ХОР можуть замовити довідку про навчання

Скринька довіри

Написати звернення

Залиште повідомлення з пропозицією, скаргою, зауваженням, інформацією. Адміністрація коледжу гарантує анонімність та конфіденційність.

Архів