Перелік рекомендованих напрямів
підвищення кваліфікації педагогічних працівників
- Розвиток професійних компетентностей (знання, навчальної дисципліни (навчального предмета), фахових методик, технологій)
- Формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту» (вільне володіння державною мовою; здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами; математична компетентність; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; інноваційність; екологічна компетентність; інформаційно-комунікаційна компетентність; навчання впродовж життя; громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей; культурна компетентність; підприємливість та фінансова грамотність)
- Психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- Мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність
- Надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу
- Формування педагогіки партнерства, дотримання академічної доброчесності, запобігання та припинення булінгу (цькування), порушення гідності дітей, формування у них культури нетерпимості до проявів дискримінації та корупції, надання домедичної допомоги
Це не виключний перелік напрямів підвищення кваліфікації та компетентностей, на вдосконалення яких може бути спрямовано підвищення кваліфікації.
У разі викладання декількох навчальних дисциплін (предметів) педагогічні працівники самостійно обирають послідовність підвищення кваліфікації за певними напрямами у міжатестаційний період в межах загального обсягу підвищення кваліфікації.
Клопотання про визнання результатів
підвищення кваліфікації педагогічних працівників
Результати підвищення кваліфікації у суб’єктів підвищення кваліфікації, що мають ліцензію на підвищення кваліфікації або провадять освітню діяльність за акредитованою освітньою програмою, не потребують окремого визнання чи підтвердження. Для суб'єктів підвищення кваліфікації, що не мають ліцензію на підвищення кваліфікації необхідно визнання результатів підвищення кваліфікації на засіданні педагогічної ради коледжу.
Клопотання подають до навчально-методичного кабінету коледжу протягом одного місяця після завершення підвищення кваліфікації. Або клопотання можна подати заповнивши Google Форму.
Оберіть спосіб подання клопотання:
Завантажити клопотання, заповнити вручну та подати в паперовому вигляді:
Клопотання про зарахування підвищення кваліфікаціїабо
Заповнити Ґуґл форму:
Ґуґл форма клопотанняОрієнтовний план підвищення кваліфікації на 2025 рік:
Планування заходів з підвищення кваліфікації на 2025 рік
Орієнтовний план ПК на 2025 рік