Кібербулінг: що робити, якщо тебе ображають в інтернеті

#місяць_кібербезпеки

До уваги учасників освітнього процесу!

Ураховуючи важливість впливу інформаційних технологій у сучасному цифровому світі, питання кібербезпеки стосуються кожного. З розвитком інформаційних технологій збільшуються і ризики, пов’язані з використанням мережі Інтернет, особливо серед дітей та молоді.

Кібербезпека – це спільна відповідальність кожного користувача. Питання захисту інформації, безпеки облікових записів, протидії шахрайству та кібербулінгу потребують особливої уваги. Стрімкий розвиток інформаційних та комунікаційних технологій безпосередньо впливає на забезпечення та дотримання прав людини. Цифрове середовище створює унікальні можливості для реалізації права на освіту, свободу вираження поглядів та доступу до інформації. Водночас окрім можливостей, розвиток технологій супроводжується й ризиками порушення прав людини. Вразливими до ризиків, що несуть інформаційні та комунікаційні технології, може бути кожен. Адже, перебуваючи в онлайн, не всі знають про правила безпеки в Інтернеті, а також про загрози та реальність їх наслідків у мережі.

Кібербулінг – це знущання, приниження, агресивні напади, які здійснюють за допомогою різних гаджетів (зокрема телефонів), з використанням інтернету, будь-яких електронних (цифрових) технологій.

Рекомендації при виявленні кібербулінгу:

  • Зверніться по допомогу: розкажіть про все дорослому, якому довіряєте.
  • Збережіть докази: зробіть скріншоти повідомлень, коментарів, фотографій чи будь-якого іншого вмісту, що свідчить про цькування.
  • Не відповідайте: не реагуйте на агресію та провокації. Ігноруйте булера, щоб не посилювати ситуацію.
  • Блокуйте: заблокуйте нападника у всіх соціальних мережах та месенджерах.
  • Захистіть себе: змініть паролі від своїх акаунтів, щоб уникнути подальшого доступу до ваших особистих даних.
  • Не мовчіть: розповідайте про проблему, спілкуйтеся з друзями та рідними. Підтримка є дуже важливою.

Куди звернутися у випадку кібербулінгу

  • Національна дитяча «гаряча» лінія: 0-800‑500‑225 або короткий номер 116 111 (безкоштовно);
  • Адміністрація коледжу;
  • Поліція за номером: 102 (цілодобово).
  • Центр правової допомоги: 0 800 213 103 (цілодобово і безкоштовно в межах України), більше інформації про БПД на сайті: legalaid.gov.ua.
  • Єдиний контакт-центр: 0 800 213 103. (цілодобово і безкоштовно в межах України).
Поширити: F P X In

Освітній простір

Перейти до Ґуґл-класу

Перед використанням сервісів Ґуґл упевніться, що ви увійшли в обліковий запис коледжу (...@lfvkm.ukr.education)!

Довідка про навчання

Замовити довідку

Студенти КЗ «ЛФВКМ» ХОР можуть замовити довідку про навчання

Скринька довіри

Написати звернення

Залиште повідомлення з пропозицією, скаргою, зауваженням, інформацією. Адміністрація коледжу гарантує анонімність та конфіденційність.