Мета діагностики:
Визначити провідні мотиви навчальної діяльності учасників освітнього процесу, з’ясувати рівень сформованості навчально-пізнавальної та професійної мотивації, а також виявити особливості їх ставлення до навчання для подальшого планування психологічного супроводу та підвищення ефективності освітнього процесу.
Висновок:
За результатами діагностики встановлено, що у більшості учасників освітнього процесу (12 осіб) переважає навчально-пізнавальна мотивація, що свідчить про їх орієнтацію на здобуття знань, розвиток інтелектуальних умінь та інтерес до самого процесу навчання. Це є позитивним показником внутрішньої мотивації та забезпечує високий потенціал до ефективного навчання.
У 3 учасників освітнього процесу визначено домінування професійної мотивації, що демонструє орієнтацію на отримання знань і навичок, важливих для майбутньої професійної діяльності, а також прагнення до професійного становлення та самореалізації.
Рекомендації:
- Активно залучайтеся до навчального процесу, обираючи види діяльності, що викликають інтерес та підтримують внутрішню мотивацію.
- Визначайте особисті навчальні цілі та пов’язуйте їх із майбутньою професійною діяльністю — це допоможе підвищити усвідомленість і цілеспрямованість.
- Розвивайте навички саморегуляції: плануйте свій навчальний час, дотримуйтеся режиму, використовуйте техніки концентрації уваги.
- Підтримуйте баланс між навчанням і відпочинком, щоб зберігати енергію та працездатність.
- За потреби звертайтеся за консультацією до психолога для формування ефективних навчальних стратегій та підсилення мотиваційних ресурсів.






