Діагностика навчальної мотивації студентів (методика А.А. Реана і В.А. Якуніна)

Мета діагностики:

Визначити провідні мотиви навчальної діяльності учасників освітнього процесу, з’ясувати рівень сформованості навчально-пізнавальної та професійної мотивації, а також виявити особливості їх ставлення до навчання для подальшого планування психологічного супроводу та підвищення ефективності освітнього процесу.

Висновок:

За результатами діагностики встановлено, що у більшості учасників освітнього процесу (12 осіб) переважає навчально-пізнавальна мотивація, що свідчить про їх орієнтацію на здобуття знань, розвиток інтелектуальних умінь та інтерес до самого процесу навчання. Це є позитивним показником внутрішньої мотивації та забезпечує високий потенціал до ефективного навчання.

У 3 учасників освітнього процесу визначено домінування професійної мотивації, що демонструє орієнтацію на отримання знань і навичок, важливих для майбутньої професійної діяльності, а також прагнення до професійного становлення та самореалізації.

Рекомендації:

  • Активно залучайтеся до навчального процесу, обираючи види діяльності, що викликають інтерес та підтримують внутрішню мотивацію.
  • Визначайте особисті навчальні цілі та пов’язуйте їх із майбутньою професійною діяльністю — це допоможе підвищити усвідомленість і цілеспрямованість.
  • Розвивайте навички саморегуляції: плануйте свій навчальний час, дотримуйтеся режиму, використовуйте техніки концентрації уваги.
  • Підтримуйте баланс між навчанням і відпочинком, щоб зберігати енергію та працездатність.
  • За потреби звертайтеся за консультацією до психолога для формування ефективних навчальних стратегій та підсилення мотиваційних ресурсів.

Освітній простір

Перейти до Ґуґл-класу

Перед використанням сервісів Ґуґл упевніться, що ви увійшли в обліковий запис коледжу (...@lfvkm.ukr.education)!

Довідка про навчання

Замовити довідку

Студенти КЗ «ЛФВКМ» ХОР можуть замовити довідку про навчання

Скринька довіри

Написати звернення

Залиште повідомлення з пропозицією, скаргою, зауваженням, інформацією. Адміністрація коледжу гарантує анонімність та конфіденційність.

Архів