Випускники коледжу часто йдуть шляхом, де творчість стає не лише їхньою пристрастю, а й професією. Кожен з них обирає власну стежку, що визначає його подальшу долю у світі мистецтва. Деякі з них віддаються класичним формам, зберігаючи традиції та естетику, інші шукають нові експериментальні підходи, прагнучи зламати усталені рамки.
Навчальний заклад надає не лише знання, а й стимулює розвиток індивідуальності, дозволяючи кожному здобувачу освіти знайти свою унікальність. Згодом багато з них відкривають власні студії, художні галереї, беруть участь у міжнародних конкурсах і виставках або починають викладати, передаючи знання наступним поколінням. Сучасний світ потребує не лише майстрів, а й людей, здатних впливати на культуру, змінюючи її за допомогою своїх робіт.
Реалізація талантів випускників є важливим аспектом розвитку культурного середовища, що надихає нові покоління на творчість та самовираження. Творчий шлях кожного випускника – це не просто кар’єра, а можливість змінити світ через мистецтво, бути почутим та залишити свій слід в історії.
Ми небайдужі до подальшої долі наших випускників і завжди простежуємо їх шлях у творчості. І ось одна випадкова зустріч з випускницею надихнула на створення рубрики «Шляхами випускників».
Наша перша розповідь про Наталію Нестеренко (випуск 2023 року). Наталя працює у загальноосвітній школі вчителем іноземної мови.
На питання: «Як застосовуєте знання та вміння отримані у Лозівському фаховому вищому коледжі мистецтв?» – відповіла: «Творчість завжди поруч. Наприклад, проводила відкритий урок онлайн з англійської мови у 10 класі на тему «Світ живопису. Художні традиції в Україні».
Мета уроку: окрім вивчення англійської мови, заохочувати інтерес старшокласників до художніх традицій в Україні; висловлювати особисте ставлення до розписів та мистецтва; потренуватися в петриківському розписі; активувати мислення та творчу уяву. Я помітила, що чомусь учні загальноосвітньої школи не дуже люблять малювати, тож хотілося їм показати, що через інтеграцію навчальних предметів можна розвивати почуття до творчості, фантазії, взагалі всього прекрасного.
Тож для цього уроку власноруч розробила тести, ігрові вправи для вивчення видів мистецтв, жанрів, стилів, напрямків у живописі українською й англійською мовою. Обов’язково включила завдання на знання видатних українських митців.
На уроці здивувала учнів тим, що сама відвідую майстер-класи, які проводить одна з моїх улюблених одногрупниць – Юлія Білоус. Юлія працює в Лозівській Юнацькій бібліотеці Управління культури Лозівської міської ради Харківської області та проводить художні заняття для дітей та людей різного віку.
У кінці свого відкритого уроку запропонувала учням спробувати себе в моєму улюбленому стилі петриківського розпису та створити власні роботи, або через інтерактивну гру потренуватися у створенні малюнка. Завдання було неочікуване та незвичайне, але отримало гучні оплески від дітей. І це було приємно. Я зрозуміла, що мої старання з вибору уроку та поширення знань за обраною темою не пройшли даремно. Учні цікавились і освітою на відділенні «Декоративно-прикладне мистецтво» КЗ «ЛФВКМ» ХОР.
Як класний керівник 6 класу під час канікул провела екскурсію до Юнацької бібліотеки де Юлія Білоус провела майстер-клас на тему «Традиційні українські стилі розпису».
До Дня Прапору України разом з учнями 6 класу створила свою роботу.
Захопилась ландшафтним дизайном. Звичайно, ще не все так досконало, але я намагаюсь розвивати свої вміння на рослинах. Навчилась прикрашати ділянки садовими фігурками. Підбираю рослини-сусіди за кольорами, щоб вони доповнювали один одного.
Коли кілька місяців провела у лікарні, саме малювання спасало мене у скрутні хвилини. Але. Фарби ж не будеш брати у палату! Знайшовся вихід. Маленький чорний блокнот та олівці «Пастель масляна» творять дива, дуже зручні у використанні й дуже універсальні. І чесно, я навіть і не знала, що у мене щось вийде.
«Вишивка – моя найбільша любов», – говорить Наталя. А в очах – щастя.
Щастя від пригаданих студентських років, творчого натхнення, що крокує поруч на життєвому шляху, щастя що навчалась у прекрасних викладачів, які ділилися своїми вміннями та секретами майстерності, щастя від нашої зустрічі.
Ми йшли осіннім містом… Золотаве листя кружляло у своєму жовтневому вальсі… Хто знає, може цей вальс – нова ідея для творчого втілення.
Лариса Шапко



































