Мета методики:
Визначити рівень соціальної адаптованості особистості, її здатність ефективно взаємодіяти з оточенням, приймати соціальні норми, встановлювати стосунки та успішно функціонувати у нових або змінних соціальних умовах.
У межах психологічного обстеження було проведено дослідження рівня соціальної адаптованості 24 студентів.
Результати розподілилися таким чином:
- дуже низький рівень – 1 особа;
- низький – 7 осіб;
- середній – 12 осіб;
- високий – 4 особи.
Отримані дані свідчать, що більшість студентів (12 осіб) характеризуються середнім рівнем соціальної адаптованості, що вказує на загалом достатню здатність до взаємодії, прийняття соціальних норм і функціонування в умовах навчального середовища.
Частина респондентів (8 осіб) має низькі показники, що може проявлятися труднощами у встановленні контактів, підвищеною чутливістю до соціальних ситуацій та потребою в додатковій психологічній підтримці.
Водночас 4 студенти продемонстрували високий рівень соціальної адаптованості, що характеризує їхню гнучкість, соціальну активність та здатність успішно взаємодіяти з оточенням.
Висновок:
Результати вказують на переважання середнього рівня адаптованості в студентській групі та наявність частини осіб, які потребують розвитку навичок комунікації, емоційної регуляції та соціальної впевненості.
Рекомендації:
Прагнути більше спілкуватися й брати участь у групових завданнях — це покращує адаптацію. Планувати свій час і поступово брати відповідальність за невеликі справи. Бути відкритими до нового досвіду та підтримувати доброзичливі стосунки з одногрупниками. Регулярна практика допоможе почуватися впевненіше у будь-якому середовищі.






